Dilluns, 24 De Juliol De 2017

Plaça de l'Ajuntament, 1. Tírvia, Tírvia - 25595
Telèfon: 973 62 20 73 Fax: 973 62 20 73

29/03/2014

Jornades de portes obertes d'artesans i productors del Parc Natural de l'Alt Pirineu

Foto

dies 29 de març i 5 d'abril, en l'horari de 10 a 14h. Podreu visitar explotacions ramaderes, tallers i obradors per conèixer de primera mà els valors, tradicions i oficis de l'àmbit del Parc Natural de l'Alt Pirineu.

Benvolguts/des,

Us convidem a apropar-vos als artesans i productors del Parc Natural de l'Alt Pirineu en les Jornades de portes obertes que tindran lloc els dies 29 de març i 5 d'abril, en l'horari de 10 a 14h.

A continuació us detallem els artesans que col·laboren en aquestes jornades de portes obertes perquè pugueu planificar les visites, contactant prèviament amb ells:

Dia 29 de març:

Lo Paller del Coc: Taller gastronòmic de cuina del formatge.

Casa Mateu: Formatges i iogurts d'ovella.

Tros de Sort: Formatges i altres productes làctics.

Serralleria Pallars Sobirà S.L.: Forja i artesania metàl·lica.

Associació Obrador Xisqueta: Desenvolupament local. Llana xisqueta.

Dia 5 d'abril:

Vitacarn: Carn ecològica de vedella.

La Roseta de Gavàs: Elaboració de formatges.

Artesania tèxtil Ginestarre: Taller de teixir amb tel·ler.

Ecomuseu de les Valls d'Àneu: Productes amb fusta, tèxtil, terrissa i ferro, entre altres.

Per conèixer més detalls de les diferents visites guiades així com les dades de contacte dels artesans i productors, podeu consultar el cartell adjunt.

Les jornades de portes obertes complementen el programa de visites als tallers i obradors del Parc Natural de l'Alt Pirineu, en el qual participen 14 artesans. Podeu conèixer més sobre el programa "Apropa't als productors i artesans del Parc Natural de l'Alt Pirineu" i descarregar el material, aquí.

Esperem que la proposta sigui del vostre grat.