Dimarts, 11 De Agost De 2020

Plaça de l'Ajuntament, 1. Tírvia, Tírvia - 25595
Telèfon: 973 62 20 73 Fax: 973 62 20 73

15/05/2020

Informació sobre la primera cobrança de l'OAGRTL

Foto

Durant el mes de febrer es va posar al cobro l’impost sobre vehicles de tracció mecànica dels ajuntaments que tenen delegada la gestió d’aquest impost a l’OAGRTL

Durant el mes de febrer es va posar al cobro limpost sobre vehicles de tracció mecànica dels ajuntaments que tenen delegada la gestió daquest impost a lOAGRTL, així com aquelles taxes que els ajuntaments van decidir passar en aquesta primera cobrança.
A conseqüència de lestat dalarma decretat, es va allargar el termini de pagament daquests tribut; i es carregaran les domiciliacions el proper dia 21 de maig als comptes daquells ciutadans que ho tenen domiciliat mentre que el termini de pagament per aquells contribuents que no tenen els rebuts domiciliats finalitza el proper dia 25 de maig.
En referència a aquests darrers, és a dir els ciutadans que no tenen els rebuts domiciliats, ja no és vàlid el document que sels va enviar per correu postal a finals de febrer  i per tant per pagar-lo nhan de tenir un de nou amb les dates de fi de cobrança actualitzades.
Per obtenir aquest nou document de pagament, i atès que el servei de correus ha tancat per la contingència actual moltes oficines de repartiment que tenien a diferents municipis, el poden demanar per una doble via:
- A través del propi ajuntament via e-municipal, des don podreu facilitat als vostres veïns i veïnes el document de pagament. La web daccés és  ww.oagrtl.net
Una vegada hagueu accedit a la web, i entrat el nom i contrasenya dels vostres usuaris de lajuntament, podreu descarregar el document a licona Edició de documents per pagar tributs accedint al document de linteressat amb el CIF del mateix.
- Demanant-ho directament a lOAGRTL facilitant nom i CIF del titular del rebut a través de ladreça de correu electrònic: oagrtl@diputaciolleida.cat.

Podeu fer difusió daquestes dues formes de poder obtenir el nou document de pago als vostres veïns i veïnes via bàndol, e-bàndol o a través de la forma que considereu més oportuna.
Us agraïm la vostra col·laboració.

Lleida, maig de 2020